با افتخار شما را به بازدید از غرفه بارنیک در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در 29 خردادماه تا 1 تیرماه دعوت می‌کنیم.

با افتخار شما را به بازدید از غرفه بارنیک در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در 29 خردادماه تا 1 تیرماه دعوت می‌کنیم.

مجله آموزشی بارنیک

ارسال فریت بار به کانادا

ارسال بار به کانادا

برای هر مسافری که بخواهد به کانادا سفر یا مهاجرت کند، به‌همراه‌بردن تعداد زیادی چمدان و وسیله، باعث نگرانی و استرس سفر می‌شود. به‌طوری که اغلب مسافران سعی می‌کنند قبل از اینکه بار سفر خود را ببندند، وسایل کمتری را جمع‌ کنند تا با مشکل جابه‌جایی آن‌ها مواجه نشوند. این در حالی است که «بارنیک» می‌تواند با ارائه خدمات فریت بار به کانادا، تمامی نگرانی شما را از بین ببرد و وسایل و چمدان‌های اضافه شما را به هرکدام از شهرهای کانادا که بخواهید، در اسرع‌وقت برساند. اگر می‌خواهید بدانید فریت بار کانادا شامل چه خدماتی است و چطور انجام می‌شود، این مطلب را از دست ندهید. 

فریت بار به کانادا

ارسال بار به کانادا باید با بهترین خدمات بسته‌بندی (پکینگ) صورت گیرد. ازآنجاکه بسیاری از مسافران با روند فریت بار آشنایی کامل ندارند، ممکن است وسایل یا چمدان‌های آن‌ها بدون اینکه بسته‌بندی اصولی داشته باشند، راهی فرودگاه شوند. درمورد لباس یا برخی دیگر از وسایل، ممکن است آسیبی ایجاد نشود، اما وسایلی که شکستنی و حساس هستند باید به‌نحوی بسته‌بندی شوند که در حین جابه‌جایی خراب یا شکسته نشوند. 

ازآنجاکه کانادا کشوری مهاجرپذیر است، تعداد زیادی از ایرانیان یا در این کشور اقامت دارند یا یکی از اعضای خانواده آن‌ها به این کشور مهاجرت کرده است. همین موضوع، تعداد درخواست‌ها برای فریت بار به کانادا را افزایش می‌دهد. اغلب آن‌ها می‌خواهند اضافه‌بارهای خود را به شهرهایی ازجمله تورنتو، مونترال، ونکوور، ادمونتون، کلگری، اتاوا و یا اخیراً رجینا ارسال کنند.  

به‌همراه‌بردن بارهای اضافه با هواپیما کار راحتی نیست و ایرلاین‌ها وسایل و بیش از 2 تکه بار 23کیلویی (اکونومی) یا 30کیلویی (بیزینس) را نمی‌پذیرند. در این مواقع، بهترین کار استفاده از خدمات فریت بار یک شرکت خدمات بار هوایی است. «بارنیک» ازجمله این شرکت‌هاست که خدمات فریت بار را از صفر تا صد به مسافران کانادا ارائه می‌دهد. به‌طوری که مجبور نباشید از تعداد وسایل و چمدان‌های ضروری خود به دلیل مشکلات ارسال و جابه‌جایی، بکاهید. 

فریت بار به کانادا

فرایند فریت بار به کانادا

ارسال بار به کانادا با روش فریت بار طی چندین مرحله انجام می‌شود که تمامی این مراحل باید تحت نظر شرکت ارائه خدمات ارسال بار صورت بگیرد. در این صورت باید تمامی مراحل زیر را طی کنید تا بتوانید وسایل خود را به مقصد برسانید. 

بسته‌بندی چمدان و وسایل

اولین اقدامی که باید انجام دهید، بسته‌بندی وسایلی است که باید به کانادا ارسال کنید. این کار مانع از آسیب به وسایل و چمدان‌ها می‌شود. شرکت ارائه‌دهنده خدمات فریت بار با داشتن یک تیم پَکینگ حرفه‌ای می‌تواند در منزل شما وسایل را بسته‌بندی کند. در این صورت نیازی نیست تا خودتان برای این کار اقدامی انجام دهید.  

بسته‌بندی‌ها باید طبق قوانین و استانداردهای هواپیمایی بین‌المللی انجام شود که ممکن است شما درمورد آن اطلاعات کافی را نداشته باشید. شرکت ارائه‌دهنده فریت بار به کانادا برحسب این قوانین، وسایل را در کارتن‌های مخصوص قرار می‌دهد و بسته‌بندی (پَک) می‌کند. در مواردی ممکن است کارتن‌ها به پالت پلاستیکی هم نیاز داشته باشند تا هیچ صدمه‌ای به آن‌ها وارد نشود. 

انتقال وسایل به فرودگاه و دریافت بارنامه

در گام بعدی، تمامی وسایلی که بسته‌بندی شده‌اند باید با خودروی مناسب که اغلب کامیون است، به فرودگاه ارسال شود. در این مرحله باید کارشناسان شرکت فریت بار همراه با وسایل بسته‌بندی‌شده در به فرودگاه اعزام شوند و روند جابه‌جایی و ارسال بار به کانادا را انجام دهند.  

دریافت بارنامه و ارسال بار در همین مرحله انجام می‌شود. درواقع، کارشناس شرکت فریت بار به همراه مسافر، تمامی مراحل تشریفات فرودگاهی و امور گمرکی را برای دریافت بارنامه انجام می‌دهد. بارنامه توسط یکی از هواپیماهایی که برای رفتن به کانادا آماده است صادر، و درنهایت بار توسط آن هواپیما از ایران به مقصد کانادا فرستاده می‌شود. 

ارسال بار به کانادا (مقصد نهایی)

در این مرحله می‌توانید بار خود را از فرودگاه به محل اقامت خود (یکی از شهرهای کانادا) ارسال کنید. شما به دو شکل می‌توانید بار را از فرودگاه به محل اقامت خود ارسال کنید: 

  • کرایه خودرو برای ارسال بار از فرودگاه تا محل اقامت: این روش هزینه زیادی را به همراه دارد. 
  • کرایه روزانه U-Haul: این ماشین اجاره‌ای هر روز در دسترس مسافرانی است که بارهای خود را از فرودگاه به محل اقامت می‌فرستند. در کانادا شرکت‌های حمل و نقل داخلی به‌صورت روزانه یا ساعتی خودروهای خود را در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا بار خود را به مقصد برسانند. هزینه اجاره روزانه U-Haul بالا نیست و برایتان ارزان‌تر خواهد بود. 
هزینه فریت بار به کانادا

هزینه فریت بار 

یکی از سؤالات اصلی بسیاری از مسافرانی که قصد دریافت خدمات فریت بار به کانادا را دارند، به هزینه‌ها و قیمت ارسال وسایل مربوط می‌شود. این هزینه‌ها از زمانی که بسته‌بندی و انتقال بار از منزل به فرودگاه صورت می‌گیرد، شروع می‌شود.  

فراموش نکنید که شرکت‌های حمل و نقل موظف‌اند در ازای ارائه خدمات ارسال بار به کانادا، لیست بسته‌بندی یا Packing list و بارنامه را به شما ارائه دهند. تمامی هزینه‌های لازم از زمان بسته‌بندی، انتقال بار به فرودگاه و ارسال به کانادا در این لیست ذکر می‌شود. شرکت‌هایی که در زمینه فریت بار فعالیت‌ دارند، ممکن است هزینه‌های متفاوتی را با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، برای فریت بار کانادا در نظر بگیرند. 

همچنین، زمانی که بار شما از تهران وارد فرودگاه یکی از شهرهای کانادا شود، به‌مدت 48 ساعت در انبار فرودگاه به‌صورت رایگان نگهداری می‌شود. اما اگر بیشتر از این زمان بخواهید بار را در انبار نگه دارید، باید هزینه‌ بار را برحسب حجم و وزن فریت‌شده بپردازید.  

قبض انبار و بارنامه در کانادا نیز 30 تا 40 دلار است که باید زمان تحویل آن از انبار فرودگاه این کشور، بپردازید.  

مدارک لازم برای فریت بار 

برای ارسال بار به کانادا از طریق فریت بار باید مدارکی را به شرکت حمل و نقل و فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی ارائه دهید. این مدارک عبارت‌اند از: 

  • اصل و کپی بلیت هواپیما 
  • کپی و اصل پاسپورت معتبر 
  • کپی کارت ملی فرستنده یا صاحب بار 
  • لیست بار موجود در بسته‌بندی (پکینگ لیست) 

در آخر

اگر به دنبال یک شرکت معتبر برای ارسال اضافه‌بار خود به کانادا هستید، شرکت ارسال بار هوایی«نیک بار سپهر» (بارنیک) می‌تواند با ارائه کامل خدمات فریت بار، نگرانی شما را از بابت جابه‌جایی و ارسال چمدان‌ها به کانادا برطرف کند. این مجموعه مشاوره‌های رایگان نیز دارد تا بتوانید قبل از ارسال بار به کانادا، از شرایط و نحوه جابه‌جایی وسایل اطلاعات کافی کسب کنید. 

بارنیک برای انتقال وسایل به کانادا یک قرارداد کتبی با شما منعقد می‌کند و متعهد می‌شود بار را سالم و بدون آسیب و در اسرع‌وقت به مقصد برساند. ما بسته‌بندی بار را در محل انجام می‌دهیم و تمامی امور مربوط به تشریفات گمرکی را نیز بر عهده می‌گیریم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram