با افتخار شما را به بازدید از غرفه بارنیک در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در 29 خردادماه تا 1 تیرماه دعوت می‌کنیم.

با افتخار شما را به بازدید از غرفه بارنیک در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در 29 خردادماه تا 1 تیرماه دعوت می‌کنیم.

مجله آموزشی بارنیک

بارنیک و هما، در کنار هم و بر فراز آسمانها

همکاری ایران ایر و بارنیک

شرکت خدمات بار هوایی بارنیک، با سابقه‌ای درخشان در سرویس‌دهی در زمینه حمل و نقل هوایی و افتخار همکاری با صنایع خودروسازی، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی، تجهیزات مخابراتی، پزشکی و الکترونیکی، امکان ارسال بار به دورترین نقاط دنیا را نیز برای شما فراهم می‌کند. این مجموعه به دلیل ارائه خدمات بسته‌بندی اصولی، انجام امور گمرکی و ترخیص بار و انبارداری، تحولی در پروژه‌های لجستیکی به نفع گروه مشتریان ایجاد کرده است. همچنین، امکان سرویس‌دهی به کشورهای در حال توسعه نظیر چین، هند، ترکیه، کانادا، استرالیا، کره جنوبی و اتحادیه اروپا، مرزهای میان رؤیای موفقیت تجاری و حقیقت دستیابی به جایگاه اقتصادی بلندمرتبه را از میان برمی‌دارد. بارنیک بارها و بارها ثابت کرده با وجود خدمات مشاوره و حمل و نقل هوایی بهینه، قادر به شناسایی کامل نیازهای شما و برآورده‌کردن انتظاراتتان خواهد بود. همه این خدمات و سرویس‌های حمل و نقلی شایسته، زمینه‌ساز ارتقای مقام و درجه بارنیک شده و افتخار همکاری با بزرگ‌ترین و معتبرترین ایرلاین ایرانی، یعنی ایران ایر را به وجود آورده است. مفتخریم اعلام کنیم به پاس تلاش‌های بی‌وقفه و جلب رضایت همه‌جانبه مشتریان، زین پس بارنیک نماینده رسمی فروش بار هواپیمایی هما خواهد بود.  

برای آشنایی با عوامل زمینه‌ساز همکاری بارنیک با مطرح‌ترین ایرلاین ایرانی، بهتر است کمی بیشتر درباره ایران ایر بدانیم. شرکت هواپیمایی ایران ایر که با برند «هما» نیز شناخته می‌شود، از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی فعال در ایران است که از سال ۱۳۵۱، مشغول به ارائه برترین خدمات به مسافران و تجار است. ناوگان هواپیمایی ایران ایر مملو از افراد متخصص، باتجربه و هواپیماهای مدرن و مجهز است که به‌صورت مرتب در مسیرهای هوایی ایران و خارج از ایران در حال انتقال مسافران و جلب رضایت ایشان هستند. اما خدمات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به جابه‌جایی مسافران محدود نشده و در رشد صنعت واردات و صادرات نیز نقش مهمی بازی می‌کند. بخش حمل و نقل بار هواپیمایی هما(کارگو) با واردات حجم زیادی از مواد اولیه صنایع و محموله‌های گوناگون، به حفظ بقا و رشد تولیدکنندگان داخلی یاری می‌رساند. درمقابل، با صادرات محموله‌های تجاری و شخصی به کشورها و قاره‌های دیگر، ارزآوری را ممکن می‌سازد. در سال‌های اخیر و به دلیل قرارگرفتن زیر سایه تحریم‌های اقتصادی غرب، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تصمیم هوشمندانه‌ای گرفت: ایران ایر با برنامه ریزی و تمرکز بر حمل بار بیشتر با هواپیماهای مسافری و خریداری هواپیماهای باری، به شرکتی فعال در زمینه حمل و نقل هوایی بین‌المللی تبدیل شد. در ادامه، ایران ایر با زیرنظرگرفتن شیوه مدیریت، کیفیت خدمات ارائه‌شده، استراتژی‌های تجاری و موارد مهم دیگر، اقدام به اهدای نمایندگی به شرکت‌های حمل و نقل هوایی شایسته کرد. «بارنیک» به سبب حضور مدیران با تجربه و سابقه درخشان و بکارگیری کارشناسان مجرب در صنعت حمل و نقل بار  هوایی و  تلاش‌های بی‌وقفه و ارائه‌کردن خدمات ارزنده به گروه مشتریان، فرصت دیده‌شدن پیدا کرد و حالا با افتخار اعلام می‌کنیم که ما به عنوان نماینده فروش بار هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انتخاب شده‌ایم. این انتخاب ، آغازی برای بهبود مسیر تجارت برای شرکت‌های فعال در حوزه صادرات و واردات محسوب می‌شود.  

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران-هما استانداردهای خاص و شرایط سخت گیرانه ای برای اعطای استاک بارنامه به شرکتهای خدمات بار هوایی دارد که بارنیک با احراز ان شرایط در کمترین زمان ممکن به این مهم نائل گردید. 

پس از اخذ  نمایندگی فروش بار هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، بارنیک می‌تواند به‌صورت مستقیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای پروژه‌های لجستیکی بین‌المللی بارنامه ایران ایر را صادر کند. این موضوع به‌عنوان گامی مهم درجهت ارتقای خدمات حمل و نقل بین‌‌المللی، قابل توجه است. این اقدام نه‌تنها باعث تسهیل فرایند حمل و نقل بار و پروژه‌های صادراتی و وارداتی می‌شود، بلکه به عملکرد بهینه‌ در مراحل انجام مأموریت‌های لجستیکی کمک می‌کند. دراختیارداشتن مجوز صدور بارنامه هما توسط بارنیک نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه گروه مشتریان می‌شود، بلکه افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات را نیز به دنبال خواهد داشت. از دیگر مزایای صدور مستقیم بارنامه ایران ایر توسط بارنیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • گامی مهم در راستای استانداردسازی فرایندهای حمل و نقل هوایی بین‌المللی و ارتقای اعتبار در سطوح جهانی برداشته خواهد شد؛  
  • صادرکنندگان و واردکنندگان با اطلاع از قرارگرفتن بارنیک در جایگاه نمایندگی فروش بار هوایی ایران ایر، می‌توانند با اطمینان خاطر و بدون هراس از سوخت سرمایه، با این برند همکاری کنند؛  

این اقدام نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات حمل و نقل بین‌المللی ایفا خواهد کرد و نشان از توانایی‌های بی‌نظیر و تعهد بارنیک در پیشروی در حوزه حمل و نقل بین‌‌المللی دارد. درنهایت، می‌توان اضافه کرد چشم‌انداز اصلی بارنیک، ارائه خدمات باکیفیت نظیر بسته‌بندی، پیک‌آپ و دلیوری، پیگیری لحظه‌ای و صدور سریع بارنامه برای انواع محموله و مطابق با استانداردهای جهانی در راستای افزایش فروش بار است. این مجموعه همواره در تلاش است ارزش و اعتبار خود را در بازار  حمل و نقل هوایی بین‌المللی بار حفظ کرده و رضایت مشتریان را به دست آورد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram